Reference(stránka 39)

Reference(stránka 39)
Reference

2010 Modernizace železniční trati Votice Benešov – Votický tunel
Zemní práce při modernizaci železniční trati jsme realizovali v oblasti Votického tunelu. Bylo třeba frézovat skalní podklad železničního koridoru pomocí speciální skalní frézy.

2010 Rekonstrukce tramvajové trati Plzeň - Slovany
V centru Plzně jsme prováděli zemní práce a stavební práce při rekonstrukci tramvajové trati. Bylo nutné demontovat BKV panely a koleje, upravit podklad a zpětně panely a koleje namontovat.

2010 Demolice mostu R6 Staré Sedlo
Pomocí jeřábové techniky jsme realizovali demolici železobetonových konstrukcí mostu R6 ve Starém Sedle.

2010 Přeprava a usazení katalyzátorů
Převoz katalyzátorů Benešov - Stráž pod Ralskem. S využitím rámového podvalníku jsme přepravili katalyzátory z Benešova do Stráže pod Ralskem. Délka nadrozměrného nákladu 11 m, průměr 5,4 m.

2010 Přeprava dílů mlýna
Převoz dílů mlýna Uničov – Mělník. S využitím speciálního podvalníku jsme přepravili díly mlýna z Uničova do Mělníka. Délka nadrozměrného nákladu 18 m, průměr 4,6 m.

2010 Přeprava dílu jaderné elektrárny
Přeprava dílu jaderné elektrárny na trase Plzeň – Lovosice – Olkiluoto. S využitím hlubinného podvalníku jsme přepravili díl jaderné elektrárny ze Škody JS.

2010 Přeprava lávky
Přeprava nadměrného nákladu na trase Čepí – Karlovy Vary. S využitím plošinového podvalníku a jeřábu jsme přepravili lávku až do historického centra do Karlových Varů.

2010 Demontáž gotického zvonu jeřábem
Demontáž gotického zvonu. S využitím jeřábu jsme demontovali ve Vimperku gotický zvon Maria Hilf z roku 1419.

2010 Montáž betonových nosníků silničního mostu
S využitím jeřábu jsme montovali betonové nosníky silničního mostu v obci Pila

2010 Přemístění ocelové nádrže z podvalníku na loď
Přemístění ocelové nádrže. Za pomoci dvou autojeřábů jsme přemisťovali ocelové nádrže z podvalníku na loď.